RECARO Tian – recall, czyli wezwanie do wymiany wadliwego fotelika!
Posiadasz ten fotelik? A może znasz kogoś, kto wozi w nim swoje dziecko? Koniecznie udostępnij mu ten artykuł!
UWAGA! UOKiK na wniosek RECARO informuje, o wezwaniu do wymiany fotelika RECARO TIAN (CORE i ELITE), o numerach: 88042 i 88043, które sprzedawane były od sierpnia 2020. Na skutek interakcji uprzęży ze skorupą fotelika, uprząż ta może ulec zniszczeniu (kłopoty z regulacją) i nie zachować parametrów bezpieczeństwa podczas zderzenia.
Dziękujemy firmie ARTSANA, właścicielowi marki i producentowi fotelików RECARO za dojrzałą i odpowiedzialną postawę, i otwartą publikację tych informacji.
Co zrobić, jeżeli posiadasz fotelik RECARO Tian?
Przede wszystkim, sprawdź numery. Jeżeli Twój fotelik objęty jest wezwaniem do wymiany, niezwłocznie skontaktuj się z producentem:
Dział obsługi klienta RECARO:
Telefon: +48 22 110 46 75
E-mail: [email protected]
Lub poprzez sekcję Kontakty na www.recaro-kids.com, aby otrzymać pomoc i bezpłatną wymianę produktu.
PSW żadnym że sklepów fotelik.info – foteliki samochodowe dla dzieci w Polsce, te foteliki nie były i nie są sprzedawane. Jeżeli więc kupowaliście fotelik tego producenta w sklepach fotelik.info, nie musicie nic sprawdzać. Podzielcie się jednak tą informacją z innymi rodzicami. Lajkujcie i udostępniajcie tę wiadomość. Możecie im bardzo pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa dla ich dzieci.
Przypominamy, że w żadnym fotelik.info, te foteliki nie były sprzedawane. Jeżeli więc kupowaliście fotelik u nas, nie musicie niczego sprawdzać.